Weird Islands/Ilhas Esquisitas

View previous topic View next topic Go down

Weird Islands/Ilhas Esquisitas

Post  GamerPer10 on 5/2/2017, 5:28 pm

Português:
Eu quero tanto fazer uma fase na praia, uma fase subaquática, mas existe uma coisa que me impede de fazer níveis nessa temática:
Exploits...

Eu queria fazer uma fase com uma câmera que não volta, mas que desse para terminar, estando em cima, embaixo do, ou no cenário.
Eu consegui, mas eu não sei da opinião de outros.
Espero que gostem.

Mas se não gostaram, digam-me o que eu poderia fazer para melhorar nos meus próximos níveis.
(A partir desse ponto, eu vou dar um jeito de dar continuidade a todas as saídas "secretas" dos níveis que eu publiquei antes ou depois desse.)
Aviso: Pode ser que esse seja o meu último nível dessa semana. Caso haja algum outro nível na semana, eu retiro esse aviso do post.

English:
I want to build a beach stage, I want to build an underwater stage, but there's something stopping me from doing levels for said themes:
Exploits...

I wanted to build a stage with a not-returning camera, but allowing people to finish it. Whether they are above, below or in the scenery, it doesn't matter.
I did it, but I don't know of others' opinions.
I hope you like it.

But if you didn't, tell me what I could do to improve on my next levels.
(From this point onward, I'll find a way to add continuity to every "secret" exit from each level I have published before or after this one.)
Warning: This might be the last level for this week. If there is another one in the week, I'll remove this warning from the post.

[Only admins are allowed to see this link]

Link: http://www.mediafire.com/file/opbas8gza0yrv5d/Weird_Islands_-_GamerPer10.uni
GamerPer10
Rank: Normal Member (Lvl: 4)
Rank: Normal Member (Lvl: 4)

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics