SUPER KAIZO PACK 1.5 MORE THAN 70 LEVELS!

View previous topic View next topic Go down

SUPER KAIZO PACK 1.5 MORE THAN 70 LEVELS!

Post  play2win on 1/9/2017, 9:38 am

Esse é o meu pack de todas as fases kaizo que eu já fiz, ao todo são mais de 70 níveis com design criativo, desafiante e bem elaborado, com ideias bem criativas que jamais imaginaria. O arquivo está dividido em 3 pastas: 

Koopa Troopa (YI) KAIZO: Essa é a minha especialidade,são 71 níveis (incluindo a fase mais difícil da história, na qual eu demorei mais de 10 meses para passar) com cada fase uma mecânica única. Essa pasta ainda é acompanhada por um arquivo A.txt que diz a dificuldade de cada fase existente na pasta.
Donkey Kong (DKC) SPEEDRUN: É uma série de fases que comecei a produzir recentemente,por esse motivo só existe uma fase,mas lançarei uma fase nova por semana nesse pack. As fases são relativamente fáceis,mas o principal objetivo dessas fases é conseguir o menor tempo possível. Essa pasta ainda é acompanhada por um arquivo B.txt que diz os atuais recordes das fases e a nick do speedrunner.
Wario (WL4) OTHER: É também uma série pequena (só duas fases) mas em compensação são extremamente criativas e não são difíceis. Nesse pack tem a primeira fase automática feita no UniMaker (produzida inicialmente em março). Essa pasta ainda é acompanhada por um arquivo C.txt que faz observações das fases.

Pac-Man (Arcade) Essas fases me tomaram realmente muito tempo para construir,testar,passar e corrigir exploits,dias foram gastos. Então gostaria que você baixasse o pack,tenho certeza que você vai gostar,mesmo que não goste de kaizo. Além disso,as fases com certeza vão melhorar suas habilidades (principalmente as fases de kaizo iniciante) Qualquer dúvida ou dificuldade me consulte Very Happy

USA Mushroom That's my pack all with Kaizo stages I've ever done, the whole are more than 50 levels with creative design, challenging and well prepared. The file is divided into 3 folders:

Koopa Troopa (YI) KAIZO: This is my specialty, are 71 levels (including the three hardest levels ever made in UniMaker) with each single mechanical stage. This folder is also accompanied by a A.txt file that tells the difficulty of each existing stage in the folder.

Donkey Kong (DKC) SPEEDRUN: It is a series of stages that started producing recently, therefore there is only one phase, but will drive a new phase this week pack. The stages are relatively easy, but the main purpose of these phases is to achieve the shortest possible time. This folder is also accompanied by a B.txt file that tells the current record of the phases and the nick of SpeedRunner.

Wario (WL4) OTHER: It is also a small number (only two phases) but on the other hand are extremely creative and are not difficult. In this pack is the first automatic phase done in UniMaker (initially produced in March). This folder is also accompanied by a C.txt file that observations of the phases.

Pac-Man (Arcade) These phases actually took me a long time to build, test, run and fix exploits, days were spent. So I wish you lowered the pack, I'm sure you will like, even if you dont like Kaizo. Moreover, the phases will certainly improve your skills (especially the phases of Kaizo beginner) If any difficulties I see: D

THE SUPREME LINK OF DOWNLOAD: http://www.mediafire.com/file/x3t6cqcb440y605/Kaizo+Pack+1.5.rar

Last edited by play2win on 1/10/2017, 8:32 am; edited 1 time in total
play2win
Rank: Junior Member (Lvl: 2)

Back to top Go down

Link

Post  Znx05 on 1/9/2017, 2:33 pm

Theres no link.
Znx05
Rank: Junior Member (Lvl: 1)

Back to top Go down

Re: SUPER KAIZO PACK 1.5 MORE THAN 70 LEVELS!

Post  play2win on 1/10/2017, 8:33 am

[Only admins are allowed to see this link] wrote:Theres no link.
Pac-Man Fixed!
play2win

Back to top Go down

Post  GGGamesoficial on 1/14/2017, 9:23 am

Brasil: copie o link e cole o link no navegador! 

USA: 

Copy the link and paste the link in the browser
GGGamesoficial

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics